بازی ترسناک "The Casting of Frank Stone" بازیکنان را در سپتامبر امسال وحشت‌زده می‌کند.

"انتخاب فرانک استون"، بازی ترسناک تک‌نفره با محوریت روایت داستانی از شرکت Supermassive Games که در دنیای Dead by Daylight جریان دارد، تاریخ انتشار خود را اعلام کرده است. این همکاری جذاب ترسناک در تاریخ ۳ سپتامبر منتشر می‌شود و تریلر جدیدی معرفی کاملی از بازیگران اصلی ارائه می‌دهد.

این بازی که توسط Supermassive (خالق Until Dawn و The Quarry) توسعه یافته و توسط شرکت Behaviour Interactive (توسعه‌دهنده Dead by Daylight) منتشر می‌شود، داستان پنج نوجوان به نام‌های کریستین گوردون، جیمی ریورا، لیندا کسل، رابرت گرین و بانی ریورا را روایت می‌کند که فیلم ترسناک خود را در یک کارخانه فولاد متروکه ضبط می‌کنند. متأسفانه، این کارخانه به یک قاتل معروف به نام فرانک استون مرتبط است و پروژه هنری بی‌گناه جوانان به شکلی وحشتناک به پایان می‌رسد.

ما هنوز اطلاعات زیادی درباره داستان نداریم جز اینکه در دنیای Dead by Daylight و در تابستان سال ۱۹۸۰ در شهر Cedar Mills رخ می‌دهد. از نظر گیم‌پلی، "انتخاب فرانک استون" همانند عناوین ترسناک قبلی Supermassive یک ماجراجویی مبتنی بر انتخاب است که در آن شخصیت‌ها بر اساس تصمیمات شما ممکن است به طور دائمی کشته شوند. می‌توانید تریلر اخیر گیم‌پلی را اینجا ببینید تا با نحوه بازی آشنا شوید.

بازی "انتخاب فرانک استون" برای پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری X/S و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

منبع : gameinformer



نظردهی
ثبت


    نظرات